Trasa a mapa

Popis tratě:

hromadný start proběhne v areálu motokrosové tratě Kramolín s následnou krátkou pasáží přímo po motokrosové trati - přejezd přes louku na asfalt (Myslív-Kramolín), po cca 500m prudké odbočení na šotolinu "k Přendalovi" - okruh okolo hřebene vrchu "Vráž" (výstup a sjezd nm.v.650m) - sjezd do Nových Dvorů na asfaltovou cestu do areálu ZD Myslív - výstup přes obec Myslív, okolo hřiště přes louky na vrchol kopce "Štírka" - dlouhý sjezd k obci Polánka - před Polánkou odbočení do lesa a průjezd lesní cestou k "Pohankovu mlýnu" na hranici okresů PJ/KT - průjezd luk s prudkým výstupem do motokrosového areálu - krátký sjezd do občerstvovací stanice či prostoru pro servis - výjezd z areálu do 2. části závodu - nad obcí Kramolín odbočení vpravo a dlouhý sjezd přes "Pláně" k hospodě "u Kubátů" - výjezd na asfaltovou silnici (Kramolín-Kozlovice) - po cca 2 km prudké odbočení vlevo na kamennou cestu "u Rajčůru" - sjezd k rybníčku s vjezdem do lesa a výstupem na rozcestí "Brabečnice" (úsek po tzv. Křižíkově cestě) - jízda po vrstevnici pod vrcholem "Bezovce" za pilu Neurazy a dále nad obec Neurazy, Bližanovy až k Lovčicím (celou dobu po šotolině v krásném prostředí smíšených lesů Kakova) - stoupání na rozcestí mezi obcí Pohoří a Lovčice, kde se odbočí prudce na stoupání k "Velkému Kameni" - po cca 500m odbočení na štětovanou cestu s prudkým výstupem na vrchol kopce "v Kopaninách" - sjezd na asfaltovou cestu (Pohoří-Polánka) - odbočení na okresu KT/PJ na lesní cestu směr na "Velký Kámen" a po cca 2km prudké odbočení ve sjezdu vpravo - po vrstevnici na křižovatku pod vrchem "Balkán" s přejezdem směr Kramolín po asfaltové cestě - výjezd "pod Hájovnou" na silnici (Polánka-Kramolín) - před obcí Kramolín vjezd do lesa na kramolínské hřiště s technickým průjezdem březovým a sjezd do cíle v amfiteátru motokrosového areálu Kramolín.